Pracovná pozícia: Riaditeľ oddelenia Spoločná hospodárska správa (SHS)

  • by

Riaditeľ oddelenia Spoločná hospodárska správa (SHS)

Miesto práce: Bratislava, Partizánska 2
– potrebná pohotovostná dostupnosť na riešenie havárií a krízových situácií na objektoch v správe SHS
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky (brutto): 2 000 EUR/mesiac, konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta (odmeňovanie v zmysle Organizačného poriadku SHS)

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Riadenie a organizácia činnosti oddelenia Spoločná hospodárska správa pri správe a prevádzke
siedmych starších budov v správe SHS, ktoré zahŕňajú byty a nebytové priestory (zhruba 10 000 m2 podlažných plôch)
2. Zodpovednosť za riadenie projektových úloh (príprava a rozpočet opráv a investícií, harmonogram realizácie, nákup materiálu, obstarávanie služieb a dodávateľov, hodnotenie kvality prác a rizík) pre jednotlivé zverené projekty
3. Zodpovednosť za koordináciu dodávateľov stavebných prác a služieb, dohľad nad kvalitou
vykonaných prác a služieb; schopnosť riešiť havarijne situácie; znižovanie rizík pri prevádzke budov
4. Zodpovednosť za zabezpečenie materiálu a dodávateľov prostredníctvom výberových konaní,
vyhodnocovanie predložených cenových ponúk
5. Vyhotovovanie písomných správ o činnosti, účasť na stretnutiach vedenia organizácie
6. Príprava projektovej dokumentácie a vybavovanie stavebných povolení pre rekonštrukcie a
plánované investície v spolupráci s oslovenými architektmi, inžiniermi a dodávateľmi
7. Komunikácia so štátnou správou, samosprávou a miestnou komunitou – stavebné úrady, Krajský pamiatkový úrad, miestny úrad, magistrát, susediace nehnuteľnosti a obyvatelia v okolí a pod.
8. Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia organizácie

Zamestnanecké výhody, benefity: Flexibilita pracovného času
Informácie o výberovom konaní: Prosíme uchádzačov o zaslanie životopisu a motivačného listu v slovenskom jazyku na emailovú adresu do 15.11.2022. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov spĺňajúcich kritéria. Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej organizácii.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.11.2022

Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské I., II., III. stupňa
Vzdelanie v odbore: Stavebníctvo, správa bytov a nebytových priestorov, ekonomika, obnova pamiatok, manažment, vedenie a organizácia stavieb, min. 5 ročná skúsenosť na podobnej pozícii.
Jazykové znalosti: Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti: Microsoft Office – Pokročilý
Vodičský preukaz: B
Prax na pozícii/v oblasti: 5 rokov
Osobnostné predpoklady a zručnosti: VŠ vzdelanie, organizačné, komunikačné a vyjednávacie schopnosti, profesionálne vystupovanie a slušnosť, samostatnosť a zodpovedný prístup k práci schopnosť stanoviť si priority, dôveryhodnosť a spoľahlivosť, schopnosť riešiť úlohy ad hoc a rýchlo nájsť riešenie vzniknutého problému, metodický prístup so silným zameraním na detail, presnosť, kontrolu správnosti údajov, výborné organizačné zručnosti, schopnosť efektívne plánovať a koordinovať rôzne činnosti, vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti: Oddelenie Spoločná hospodárska správa vykonáva hospodársku činnosť pri správe budov v spoločnom vlastníctve Cirkevného zboru ECAV na Slovensku Bratislava Dúbravka a Cirkevného zboru ECAV na Slovensku Bratislava Legionárska
Počet zamestnancov: 1-5 zamestnancov
Kontakt: Kontaktná osoba: Nora Lovászová, e-mail: hospodarskasprava@ecavba.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *